Tema: Re: Kondicionieriu pildymas
Autorius: Renookas
Data: 2012-05-18 14:30:37
kaip kada.siltesnes dienos prasideda, ziurek beveik visa diena uzimta. salta
diena  - viena kita masina. jei reikia, visada galima pasiderinti, iterpti
ar dar ka sugalvoti. o siaip kol kas laiku laisvu pilna.

"Tomas D.2"  parašė naujienų news:jp5372$cgv$1@trimpas.omnitel.net...

Tarp kitko, dideles eiles pas tavi pildytis?