Tema: Re: Kondicionieriu pildymas
Autorius: golfietis
Data: 2012-05-17 11:17:58
Nu tai elementarno - auto gamintojai nori pagaminti auto su kuo
mazesniais reikalavimais prieziurai. Detaliu gamintojai suinteresuoti
parduoti kuo daugiau detaliu. Is to ir priestaravimas.

Cia tas pats, kaip auto gamintoju nustatomi tepalu keitimo intervalai,
kurie daznai naujam modeliui buna isdidinti, o po to, kai pradeda
varikliai/turbinos lenktis, tada jau sumazina...

verta pasidometi kodel detaliu gamintojai