Tema: Re: Kondicionieriu pildymas
Autorius: karloff
Data: 2012-05-16 21:17:37
O nafig ten tikrint slegio kritima jei atvaziavai su beveik pilnu? :D

Kad truksta duju galima suprast ish shnypshtimo vamzdynuose kai uzgesini
motora. Dazniausiai buna like apie puse reikiamo kiekio. Su maziau nei puse
reikiamo kiekio pradeda silpniau shaldyt. Nezinau is kur renookas ishtrauke
50000km ac aptarnavima su freono filtro keitimu bet nepazystu nei vieno,
pirkusio nauja mashina, kuriam garantijos metu butu kazka panashaus su ac
dare.

"spakainas"  parašė naujienų news:jp0bvt$pa6$1@trimpas.omnitel.net...

Ne, man išpompavo, pasvėrė, išvakuumavo, supylė viską atgal + 80g (tiek
trūko), dar pridėjo kokių taijs dažų, kad matytųsi jei kur nors leidžia,
nu ir patikrino ar slėgis nekrenta (kaip ir nekrenta). Viską daro vienas
aparatas ant ratukų. Bet čia man matyt "po blatu", be reikalo
prasitariau, kitiem bus brangiau ;F