Tema: Re: Q: sklinda gandai kad Kaune bandant pereiti TA buvo ulenkti 5 varikliai
Autorius: Mikrobas
Data: 2012-03-07 11:10:07
Nestebuklas kai dumu nera, tiesiog kuro siurblys teisingai sureguliuotas (o
gal tiksliau sakyti ekologiskai).
Mano 13m bokesrio irgi iki dumu nerasta, taip apie 10x iki normu. Tiesa
paskutini karta varant dar nereikejo iki redlaino gazuoti, bet nemanau kad
kazkas kardinaliai pasikeistu.
Idomumo delei pries kuri laika paspaudziau iki redlaino keliom sekundem, tai
irgi nei duju nei suodziu vizualiai nmesimate, todel jei tvarkingas variklis
nesvarbu kaip vazineji suodziai neturetu kauptis.