Tema: Re: sklinda gandai kad Kaune bandant pereiti TA buvo ulenkti 5 varikliai
Autorius: KEdas
Data: 2012-03-07 08:49:39
2012.03.07 07:34, Signalizacija rašė:
> a) Ismetamuju duju drumstumas matuojamas, kai
> varikliui leidziama laisvai greiteti (be apkrovos nuo
> tusciosios eigos minimaliu  sukiu iki variklio ribo-
> jamu  sukiu), pavaru perjungimo svirti nustacius  i
> neutralia padeti ir nuspaudus sankaba.
>
> 1. Variklis ir turbokompresorius (jei yra) pries kiek-
> viena laisvojo greitejimo cikla turi veikti tusciaja
> eiga. Dideles galios dyzeliniu varikliu atveju tai
> reiskia ne maziau kaip 10 sekundziu pauze po
> akceleratoriaus pedalo atleidimo
>
> ne visi TA skaityt matomai moka

Tu tikrai jautiesi mokąs skaityti? 10 sekundžių reikia NElaikyti kojos
ant pedalo. Aš, tiesą pasakius, nesuprantu kas tai yra 4-ame punkte
minimi „prapūtimo ciklai“. Iki tol kalbama juk tik apie „greitėjimo ciklus“.

Štai, pasiskaitykite nešveplai:

c) Tikrinimo tvarka:
1. Variklis ir turbokompresorius (jei yra) prieš kiekvieną laisvojo
greitėjimo ciklą turi veikti tuščiąja eiga. Didelės galios dyzelinių
variklių atveju tai reiškia ne mažiau kaip 10 sekundžių pauzę po
akceleratoriaus pedalo atleidimo.
2. Kiekvienas laisvojo greitėjimo ciklas turi būti pradedamas greitai ir
nuosekliai (greičiau kaip per vieną sekundę), bet ne per staigiai,
paspaudžiant akceleratoriaus pedalą iki galo, kad įpurškimo siurblys
veiktų didžiausiu pajėgumu.
3. Per kiekvieną laisvojo greitėjimo ciklą, prieš atleidžiant
akceleratoriaus pedalą, variklis turi pasiekti ribinį sukimosi dažnį, o
transporto priemonės su automatine transmisija – gamintojo nurodytą
sukimosi dažnį arba, jei tokios informacijos nėra, du trečdalius ribinio
sukimosi dažnio. Tai galima patikrinti, pvz., stebint variklio sukimosi
dažnį arba paliekant pakankamai laiko nuo pirmojo akceleratoriaus pedalo
paspaudimo iki atleidimo; I priedo 1 ir 2 kategorijų transporto
priemonėms šis laikas turi būti ne trumpesnis kaip 2 sekundės.
4. Transporto priemonės pripažįstamos netinkamomis tik jei ne mažiau
kaip trijų laisvojo greitėjimo ciklų verčių aritmetinis vidurkis viršija
ribinę vertę. Vidurkį galima skaičiuoti nepaisant matavimo rezultatų,
kurie gerokai skiriasi nuo vidurkio, arba bet kokiu kitu statistinio
skaičiavimo būdu, kuriuo atsižvelgiama į matavimo rezultatų sklaidą.
Valstybės narės gali apriboti tikrinimo ciklų skaičių.
5. Kad būtų išvengta nereikalingų tikrinimų, valstybės narės gali
pripažinti netinkamomis tas transporto priemones, kurių išmatuotos
vertės gerokai viršija ribines vertes po mažiau kaip trijų laisvojo
greitėjimo ciklų arba po prapūtimo ciklų. Be to, kad būtų išvengta
nereikalingų tikrinimų, valstybės narės gali pripažinti tinkamomis tas
transporto priemones, kurių išmatuotos vertės yra gerokai mažesnės už