Tema: Re: sklinda gandai kad Kaune bandant pereiti TA buvo ulenkti 5 varikliai
Autorius: FX
Data: 2012-03-07 10:02:59
Nu man irgi spalio menesy praeidinejant tech apzhiura gerai pragazavo
dyzelely tuvlitos reiseris... bet ash ish principo manau, kad dyzelinis
motoras su neuzhkishtais oro/kuro filtrais, funkcionuojanchiom forsunkem,
turba ir blemba zondu bei neishpjautu katalizu ir ar dpf nieko blogo ir
neparodys jei pasukiosi... svarbu aishku su shaltu motoru nesistengti
praeiti patikros.

Gi dyzelinis motuoras yra toks gyvunas kuriam svarbu gauti tinkama oro kieky
kad sudeginti pilnai dyzelely ir tiek...

FX

"kurmis v2.0"  wrote in message news:jj7060$5s5$1@trimpas.omnitel.net...

Rudeni per apziura liepe laikyt pakeltas apsukas kazkiek laiko, bet ne
redline'a, o kazka apie 2k ar 3k, dabar jau nepamenu. Cia toj stoty prie
Regitros.