Tema: Re: Klausimas is KET serijos
Autorius: Begemoc
Data: 2012-02-26 11:58:45
aga, kažkaip labai jau sudėtingai čia visi galvoja. imo čia paprasčiausias pėsčiųjų perėją reguliuojantis šviesoforas. Dega raudona - stovi lauki, nesvarbu ar iš kairės ar iš dešinės ar dar iš kažkur atvažiavai. O ta linija prie kurios stovi A automobilis atitraukta tam, kad degant raudonam šviesoforo signalui iš gatvelės/įsukimo kur stovi C auomobilis galėtų pravažiuoti sukantys į kairę. Juk jei nebūtų tos gatvelės/įsukimo kur stovi C automobilis turbūt nevažiuotum per raudoną? :)

"QL" <info@teo.lt> wrote in message news:jiad4o$fv1$1@trimpas.omnitel.net...
isukus i gatve su pereja, tau pries nosi raudonas sviesoforas. Kokie dar
klausimai?