Tema: Re: Klausimas is KET serijos
Autorius: Jonas
Data: 2012-02-23 12:19:01
Tai, kad vairuotojas mato kazkur nupiesta stop linija ir gali pagalvoti, kad 
ta stop linija susijusi su duotuoju sviesoforu, nesuteikia jam teises 
vaziuoti per reguliuojama pesciuju pereja degant draudziamam sviesoforo 
signalui.
Siulau parasyt uzklausima I Lietuvos kelių policijos tarnyba 
[lkpt@policija.lt] ir galima bus baigt visa fleima. Bent jau man I klausima 
apie ziedus jie atasake per 5 d.d.

"Signalizacija"  wrote in message news:ji505f$p1b$1@trimpas.omnitel.net...

O tai vairuotojas aklas ir pasukes galva nemato stop linijos.

"Jonas" <aa@aa.lt> wrote in message news:ji4se5$k4h$1@trimpas.omnitel.net...
> Lozh, pizdiozh I provokacija.
>
> 166 - Vairuotojui, ivaziavusiam i vaziuojamuju daliu sankirta pagal 
> leidziamaji sviesoforo signala, leidziama vaziuoti numatyta kryptimi, kad 
> ir koks butu sviesoforo signalas isvaziuojant is sankryzos. Taciau jeigu 
> sankryzoje pries pakeliui esancius sviesoforus yra "Stop" linija (kelio 
> zenklas "Stop" linija"), vairuotojas turi paisyti kiekvieno sviesoforo 
> signalo.
>
> Kadangi duotoj situacijoj I sankryza ivazinejama be sviesoforo signalo, 
> vadovautis 166 negalima , o privaloma vadovautis :
>
> 169 - Esant draudziamajam sviesoforo ar reguliuotojo signalui, vairuotojas 
> privalo sustoti pries "Stop" linija, o jeigu jos nera - pries sviesofora, 
> kertama vaziuojamaja dali, pesciuju pereja taip, kad nekliudytu transporto 
> ir pesciuju eismui.
>
>
>
> "Jonas Sergejenka"  wrote in message 
> news:ji30js$6fl$1@trimpas.omnitel.net...
>
> Zodziu, daug pasisakiusiu, nezinau, ar kas tiksliai atsake, bet ir as
> parasysiu:
> konkreciu atveju C automobilis praleidzia pesciuosius, ir vaziuoja toliau,
> nelaukdamas zalio signalo.
> Viskas VISADA susiveda i labai paprasta dalyka - STOP linija/zenklas. Jei
> ant sviesoforo kabo STOP zenklas - reaguoji i sviesofora. Jei nekaba -
> nereaguoji.
>
> Tarkim, Kaune nuo parodo nusileidus, kur laisve kerta - ten ant kiekvieno
> sviesoforo bent jau anksciau budavo "STOP linija" zenklas kabantis -
> reiskia, jei nuo kalno dar spejai i sankryza ilekti, bet jau prie
> isvaziavimo (prie perejos) visgi vel turi sustoti prie to STOP linija
> zenklo.
> Lygiai tas pats isvaziuojantiems is Raudonojo kryziaus puses - jiems i
> desine berods galima (zalia sekcija?), taciau jie savo kelyje prie to
> sviesoforo turi pamatyti stop linija zenkliuka, ir prie jo laukti.
>
> (nupiesta stop linija, jei matosi, turi toki pat poveiki, kaip tas baltas
> STOP zenkliukas, tiesiog siais laikais jau labiau ta zenkliuka kabina,
> neapsiriboja vien tik linijos nupiesimu)
>
> J.
>
> "Kaksht"  wrote in message news:jhtkqn$8fc$1@trimpas.omnitel.net...
>
> Sveiki, yra tokia gyvenimiska situacija (attach). Dvi gatves (ne 
> teritorija
> salia kelio a.k.a. kiemas) ir T formos sankryza. Sviesoforas ties pereja 
> ir
> stop linijos atitinkamose vietose pagrindineje gatveje. Dabar klausimas 
> man
> toks jei as esu C automobilyje ir noriu sukti i desine, kai dega raudonas
> sviesoforo signalas pagrindine gatve vaziuojancioms transporto priemonems
> (zalia pestiesiems per pereja einantiems), kaip man reikia pagal KET 
> daryti,
> ar praleisti pesciuosius ir vaizuoti, ar laukti kol zalia bus pusiau 
> isukus
> i sankryza?