Tema: Re: Klausimas is KET serijos
Autorius: LabaiNespauda
Data: 2012-02-21 18:16:27
Kad bilietuoja, tai nevisada reiskia, kad teisingai ir teisetai.
Prie akropolio irgi sukancius i desine buvo pradeje bilietuoti, nes matai
usuka su zalia lentele,
o ant sekancio svietaforo nera jau lenteles ir mol stot reikia.
Kol vienas pasitaike suprantantis ket geriau nei bilietuotojai ir
issaiskino, kad sekantis svietaforas dubliuojantis.