Tema: Re: Klausimas is KET serijos
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2012-02-22 17:11:56
Žodžiu, daug pasisakiusių, nežinau, ar kas tiksliai atsakė, bet ir aš
parašysiu:
konkrečiu atveju C automobilis praleidžia pėsčiuosius, ir važiuoja toliau,
nelaukdamas žalio signalo.
Viskas VISADA susiveda į labai paprastą dalyką - STOP linija/ženklas. Jei
ant šviesoforo kabo STOP ženklas - reaguoji į šviesoforą. Jei nekaba -
nereaguoji.

Tarkim, Kaune nuo parodo nusileidus, kur laisvę kerta - ten ant kiekvieno
šviesoforo bent jau anksčiau būdavo "STOP linija" ženklas kabantis -
reiškia, jei nuo kalno dar spėjai į sankryžą įlėkti, bet jau prie
išvažiavimo (prie perėjos) visgi vėl turi sustoti prie to STOP linija
ženklo.
Lygiai tas pats išvažiuojantiems iš Raudonojo kryžiaus pusės - jiems į
dešinę berods galima (žalia sekcija?), tačiau jie savo kelyje prie to
šviesoforo turi pamatyti stop linija ženkliuką, ir prie jo laukti.

(nupiešta stop linija, jei matosi, turi tokį pat poveikį, kaip tas baltas
STOP ženkliukas, tiesiog šiais laikais jau labiau tą ženkliuką kabina,
neapsiriboja vien tik linijos nupiešimu)

J.

"Kaksht"  wrote in message news:jhtkqn$8fc$1@trimpas.omnitel.net...

Sveiki, yra tokia gyvenimiska situacija (attach). Dvi gatves (ne teritorija
salia kelio a.k.a. kiemas) ir T formos sankryza. Sviesoforas ties pereja ir
stop linijos atitinkamose vietose pagrindineje gatveje. Dabar klausimas man
toks jei as esu C automobilyje ir noriu sukti i desine, kai dega raudonas
sviesoforo signalas pagrindine gatve vaziuojancioms transporto priemonems
(zalia pestiesiems per pereja einantiems), kaip man reikia pagal KET daryti,
ar praleisti pesciuosius ir vaizuoti, ar laukti kol zalia bus pusiau isukus
i sankryza?