Tema: Re: „Sostinės“ straipsnio papildymas
Autorius: zhegonskas
Data: 2011-12-18 21:43:54
sakai kedas is shydzhaudzhiu koloborantu seimos??? ir daro cia "vokiska
tvarka"? nu gal, logiskai kazkaip viskas tada iseina.

per tokius koloborantus vaflius paskui ir mokam zhydam kompensacijas :(((

p.s. Kedas atsiuncia 30 nuotrauku per diena, nubaudzia kaip supratau
kas trecia? Tai tipo 100 litu per diena. trys keturios motereles vien
tuo ir uzimtos valstybineje tarnyboje palieka, primetam kiek
jos/patalpos/ popieriai, elektra, etc kainuoja…

zodziu del kedo kokiems trims pensininkams pensiju valstybe grazint
negali… sakai vokishka tvarka ir efektyvumas?? dalbajobizmas vistik
sakyciau.