Tema: Re: „Sostinės“ straipsnio papildymas
Autorius: KEdas
Data: 2011-12-18 21:31:16
2011.12.18 21:12, Doxlas rašė:
> Šiaip ne kartą esu susidūręs, kai kažką projektuojant, trūksta parkavimo
> vietų. O šiuo atveju tai labai palanki restoranui situacija - ar jie, ar
> sklypo savininkai gali išsinuomot ta valst. žemės gabalėlį tarp sklypo
> ribos ir gatvės raudonosios linijos, ar pasirašyt infrastruktūros rėmimo
> sutartį, įsirengt dangą pagal STR (o ne taip kaip yra dabar),

Būtent.
Negana to, gatvėje maksimum 50 metrų atstumu visada būna kelios laisvos
vietos. Sustoti nedraudžiama net ir „Bambuko“ pusėje, tik kad
„paniatlyvi“ kibirėlių vadeliotojai ten niekada nestato. Aš kartais
statydavau tuo būdu mažindamas gatvės tranzito patrauklumą, nes lieka
tik 3 metrų tarpas.

> pasistatyti ženklą, kad parkingas rezervuotas tik restorano lankytojams

Pagal galiojančius teisės aktus tai neįmanoma. Ženkle „Rezervuota“
nenumatytas nurodymas „kam“. Visi turi turėti leidimus stovėti
nepriklausomai kieno lankytojai jie yra. Leidimų skaičius neribojamas,
tad ženklo užsakovas gali stovėjimo korteles dalinti nuolatiniams
lankytojams vietoj nuolaidų kupono ;)