Tema: Re: „Sostinės“ straipsnio papildymas
Autorius: Doxlas
Data: 2011-12-18 21:12:47
Šiaip ne kartą esu susidūręs, kai kažką projektuojant, trūksta parkavimo
vietų. O šiuo atveju tai labai palanki restoranui situacija - ar jie, ar
sklypo savininkai gali išsinuomot ta valst. žemės gabalėlį tarp sklypo ribos
ir gatvės raudonosios linijos, ar pasirašyt infrastruktūros rėmimo sutartį,
įsirengt dangą pagal STR (o ne taip kaip yra dabar), pasistatyti ženklą, kad
parkingas rezervuotas tik restorano lankytojams ir ramiai gyvent...