Tema: Re: Mįslė
Autorius: Dichkis
Data: 2011-06-17 09:50:26
Kvailas tu ir tavo bobute futbola zaide:D

Pradziai seiliojies i ekrana, kad cia visi tik myza i bata, kad duobiu pilna
minetoje gatveje, nors niekas neivaziavo ir pasigirti tuo negali, o kai
zmogus paraso, kad ileke tai tu KET siulai perskaityti :D
Blaskaisi, kaip boba prispausta i kampa:)

Jeigu jau siulai pasiskaityti KET, tai pasiskaityk ir avariniu keliu
zymejima, kuris turi ispeti vairuotojus apie pasikeitusias vairavimo
salygas.
Pasikartosiu... ar esi kada mates, ispejancius kelio zenklus apie tai, kad
taves laukia nelygus kelias ar duobes? Nekalbu apie atvejus, kai viena diena
nera duobes, o kita diena jau yra, ne visi vietiniai ir nevazineja ta pacia
gatve po du kartus i diena. Tad jeigu kelyje yra duobes ar kelias nelygus,
apie tai turi buti informuota. Deja pas mus praktika tokia, kad is pradziu
baudzia, o veliau aiskinasi aplinkybes.