Tema: Re: M?sl?
Autorius: Ugnius Kiguolis
Data: 2011-06-15 15:01:57
a girdz mazuli, kur cia tau kas maisosi? vaziuoja sau ir vaziuoja. vat
kai antra eile velkasi ant 30, tada ir trukdo eismui.
jokios k.e.t pazeidimu cia nesimato.
o jei dar labiau prisipist bauda uz vaziavima antra juosta yra mazesne
tai ratu tiesinimas ir nauju padangu pirkimas. jei pats vazineji su
lavonu ir tau negaila nei ratu nei padangu, nei pacios masinos tai taip
ir sakyk, o ne aiskink kitiek kaip gyvent.
yra kam gerai ikalus rata, visko sutvarkymas net ne simtais kainuoja ir
reikia buti absoliuciu debilu nardyti tarp kelininku nesutvarkytu
duobiu, suliniu ir kitos chuinios nei tiesiog nesimaisant vaziuoti antra
juosta. Kaune tokiu keliu Dafiga, Vilniuje taip pat.