Tema: Re: M?sl?
Autorius: Ignas
Data: 2011-06-15 14:36:38
antraeilininkai ne tik kad nesilaiko patys ket, bet dar ir arba trukdo
eismui, arba vercia ket pazeidinet kitus eismo dalyvius (a la pavojingas
manevravimas) uz ka gali zymiai smarkiau nuskausmint ir visa tai grynai del
pizoniskumo, nes tas kelias per daug idubusias groteles galima ir apvaziuot,
jei labai bijai masinos lingavimo... bet gi geriau pseudo milijonierius
paaiskins kaip jam gaila brangiu padangu (reikejo pirkt pigesnes - zino kur
vazineja), nors santykinai kam nors vaziuojant pirmoj juostoj bu'snos
brangiau kainuoja...