Tema: Re: Mįslė
Autorius: Ignas
Data: 2011-06-16 09:51:59
tu kurioj saly vazineji? pas mus gi atvirksciai: as turiu metytis 1km
atstume 20 kartu tarp juostu kad aplenkt pensininkus issirikiavusius saskiu
tvarka kely. puse ju kaip dera vaziuoja pirma juosta (ir neluzta), kita puse
varo antroj neziuredami i veidrodzius ir aiskina kad pirma jiems netinka del
"duobiu", feng shui ne tas ir kitu bedu... pastaruju nebaudzia nes bauda
menka, o as riebus kasnelis policijai uz "chuliganiska vairavima"...