Tema: Re: OT: Kokie priedai reikalingi dviraciui?
Autorius: VNO
Data: 2011-06-07 14:10:05
nevarbu koks dviratis.
imho nuo karmos priklauso.
pvz as keicu kameras kas menesi ir dazniau.
va jau priekinio rato du kartus kamera pakeista.

o kai kurie ir per visa sezona to nedaro.

kamera gali ideti i tasele, kuri dazniausiai kabinasi po sedyne.
o pompa pakabinti ant remo.

zinok labai nemalonu kai iki namu 10 km, o tu be oro ratuose :)
mieste dar px, as visada su $$$ vaziuou, galima gizti su taxu.
o jei uzmiestyje? :)

VNO