Tema: Re: Kokie priedai reikalingi dviraciui?
Autorius: VNO
Data: 2011-06-03 13:17:42
na mano atveju rurai nieko nebudavo ir be pamperso :)
sedyne spaudzia pacia tarpsikni :)
ilgesnei distancija patogesne yra siaura sedyne, kuri is pradziu atrodo, kad spaudzia dar daugiau (logiska)
bet ji nepritrina slaunu.

todel vazinejant 10-30 km, pakaks paprastos platesnes sedynes (matoti pagal sikna) ir galima be pamerso apsieiti.
bet sukant su tokia kompkektacija pvz 30-50 km tikrai pasijus sikna, galima ir pritrinti ka.

sortai dvirkai su pampersu tikrai sumazina iki minimum pritirinima (as s.m. per ~1 k km dar nepritriniai aplamai) ir zenkliai mazina siknos spausmus (prasukus 50-70 km nonstop man aplamai sikna neskauda).

vienu zodziu: Komfortas. Ir labai didelis komfortas :)

VNO