Tema: Re: Kokie priedai reikalingi dviraciui?
Autorius: VNO
Data: 2011-06-03 14:22:30
> Cia vat irgi pas mane klausimas, ant kiek jis aktualus? Nors is kitos puses
> reliatyvu, prireiks viena karta, ir to gali uztekti. Arba greiciausiai ir
> neuztekti.

panasiai ir as mastau - gal kada prireiks :)
buna varau su salmu, buna ne.

> Tipo su pulso matuokliu? Nu ne sportininkas as, vaziavimas turi buti
> malonumas o ne nuvaziuotu km ar vidutinio greicio pasiekimas.

ne pulso matuokliu, o pedalu apsuku matuokliu.
Skirtumas ten tarp ju nedidelis, ~50 Lt.
cia su salyga, kad gal kada norsi ka nors rimtesnio veikti :) ne tik iki alaus.

> Gera mintis, nes balnas toks pailgas ir siauras.

pasivazinesi daugiau, pamatyti ar tas balnas tau tinka.
jei kas antra diena vazineti net ir nedideles distancijas, tai po kokiu 2 sav jau sikna turi adaptuotis.
jei ne, gali buti, kad balnas ne tavo.

VNO