Tema: Re: Kokie priedai reikalingi dviraciui?
Autorius: ramunas
Data: 2011-06-03 14:22:12
o is kur zhino, kad paprasta spyna nebutu padejusi ? pas mane spyna pries
kokius 15 metu pirkta uz kokius 15Lt tai su montiruote bandziau tai atlaike
.... IMO jei taip nenuples tai reiskias gera spyna ... o jei jau jegines
znyples atsines prie dviracio tai jokia spyna neapsaugos ... plius dar koks
80% uzrakinetoju prirakina tik priekini rata :))) spek kiek reiketu apeiti
tokia apsauga ? :)))