Tema: Re: Atsargiai, NT agentas
Autorius: monaxas
Data: 2011-03-20 21:54:24
Prispaudejas ble, viskas ten normaliai. Aciu uz reklama, kaip tik turiu buta
ant pardavimo.

"Dizzy"  parašė naujienų news:im5cv2$5p0$1@trimpas.omnitel.net...

buvo mintis ir galėčiau gerokai iš vis tą firmelę prispausti... bet tiek to.
Turiu daugiau tik moralinę nuoskaudą.

"V"  wrote in message news:im5cq0$5ic$1@trimpas.omnitel.net...

tai shpykulis dar ir mokesciu nemoka: "<...> kadangi "negali rodyti"
oficialiai <...>"
jei labai ant shpykulio supykai, praneshk mokesciu inspekcijai, gal nors
shiek tiek palengves :-)