Tema: Re: Atsargiai, NT agentas
Autorius: pjezo
Data: 2011-03-20 17:18:42
nu pz pz...
nu ir prie ko cia dabar tai kad anas zydas?
ka tai turi bendro?
bet kuris normalus agentas butent taip ir pasielgtu- nes agentas visu pirma atstovauja pardavejo interesus- pardavejas visada nori gauti daugiau.

o ir pirkejas, kuris 3 savaites samukosi kazka ruozdamasis- nu sorius, agento vietoje reiketu buti kvailiu, kad po 3 savaiciu, gavus geresni pasiulyma- parduoti smaukalui pigiau...