Tema: Re: Atsargiai, NT agentas
Autorius: Dizzy
Data: 2011-03-20 18:10:00
atsakymas į visus klausimus ne, ne ne. Į kokretų sprendimą bei sukirtom
rankom sutarėm prieš savaitę. Iki to laiko aš neskaitau, kad kokiu nors su
juo aktyvių santykių buvo.
OK, sutarėm, kad jis atsiunčia preliminarią pirkimo-pardavimo sutartį man, o
aš einu gryninti nemažos sumos, nes pareikalavo mokėti, kadangi "negali
rodyti" oficialiai. Patys suprantat kodėl.
Sutartį suderinom kitą dieną (4dienį), pinigai buvo. Viena iš išlygų buvo-
jis turėjo gauti technines sąlygas, kurios patvirtintų jo pasakojimus "visos
komunikacijos yra". Penktadienį atėjo pasirašymo diena. Skambina ir sako,
kad gavo Lesto techn sąlygas (per 1d!, nes buvusio savininko jau buvo
isimtos pries 6 men)  ir tipo nereikia tada forminti preliminarios,
pirmadienį darome iš karto galutinę pas notarą. Šiandieną (5dienį) negalime
pasirašyti, nes reikia užsakyti dar pažymą iš kadastro, kuri padaroma tik
bet 1dd. Išsiunčiau visus savo rekvizitus: adresas, ak...
Skambutis vėl, notarė negali 1dienį, gal galime 2dienį? Nu sakau, ok, aš
palauksiu, o tu nedingsi.. nu ne ne... nėra čia tų klientų...
1dienį: atidedam iki 4-5dienio, man reikia skubiai išvažiuoti į Šiaulius.
Jau važiuoju... nu ble... nu ką man daryti.. ok lauksiu.
4dienį- tylu
5dienį. Labas, žinai, galim forminti, bet va čia man paskambino senas
klientas, kuris siūlo +10k. Nežinau... gal tu mokėtum daugiau? Ble sakau, ką
tu čia šneki, viską buvome suderinę ir rankom sukirtom... nu jo, bet žinai
10k yra nemaži pingai. Sakau: tu žinau ir taip dx uždirbti nuo šio sklypo,
žiūrint į tai kiek "negaliu rodyti". Nu ok, pažiūrim, gal ten tas kitas dar
nerimtai kalbėjo, tik preliminariai...
Po pusdienio: nu ką, pardaviau kitam, atsiprašau kad taip gavosi....
ble

Analogas jums: sutarėte su pardavėju dėl mašinos, nusiderate, važiuojate į
Regitrą, o jis prie Regitors durų pareiškią,  kad nori ženkliai daugiau
dabar. Į snukį neduotumėte?

"pjezo"  wrote in message news:im563h$u60$1@trimpas.omnitel.net...

perliminaria sutarti sudarei?
susimokejai avansa, baudas numatet uz sandorio atsisakyma?

Jeigu ne- nematau ne kruopelytes agento kaltes.

Ir leisk spesiu- per tas "3sav vargau" TIKRAI TIKRAI - neieskojai analogisko
sklypo pigiau?

Ir jei butum rades pigiau, analogiska ar geresni sklypa- TIKRAI TIKRAI butum
pirkes per agenta ta uz brangiau?

Kotais labai abejoju- ir agentai tokiu gudruciu mate ne viena- beveik
garantuoju kad agentas tau pasiule pasirasyti preliminaria sutarti ir
susimoketi avansa- taciau garantuota atsisakei:)

Ir kokio pimpalo dabar cia kaltas agentas?