Tema: Re: norvegijoj nufotkino fotikas
Autorius: Rusla
Data: 2010-11-23 07:07:18
Tai tipo tu sventas, o as jau negaliu tokiu buti? Mastai kaip
keturiolikmetis. Jei ka - muzika klausau tik per radija, filmus ziuriu kine.
Darbe visas softas legalus, namuose arti to, sakyciau 99%. To paskutinio
procento mielai atsisakyciau, jei sutvarkytu sistema. Beje, jej ja
sutvarkytu - visi tie pasipelningavimai uz autorines teises labai greitai
pasibaigtu ir kainos pataptu zemiskomis, bo tiesiog niekas nepirktu nx jam
nereikalingu dalyku.
Del "irodyk" - nieko as cia neirodinesiu (man tai nx nereikia), bet
garantuoju, kad tikrai ne tam pas tave torrentai. Visi legalus kontentai
laisvai prieinami ir paprastai ant normalaus trafiko, taip kad daugiau laiko
sugaisi, ieskodamas legalaus kontento trekeriuose, negu su truputi mazesniu
greiciu ji parsipusi is pirmo saltinio, sitas pasakas (apie legalu kontenta)
gali bobutems pasakoti, vaikeli