Tema: Re: norvegijoj nufotkino fotikas
Autorius: PxYra
Data: 2010-11-22 16:04:24
?as apskritai paemus kalbejau, kaip visi "ranku kapotojai" uzkukuotu jei nuo
ju paciu pradet reiktu
tipo tu pas mus sventasis ir visa muzika/filmai pas tave su DRM arba
isigyjima patvirtinanciais dokumentais a ?
o as tai aisku TIK LEGALU kontenta siunciu :P demkes visokias, freeware ir
..t.t. o per torrentus tik todel kad greiciai geresni :D netiki irodyk
atvirksciai