Tema: Re: norvegijoj nufotkino fotikas
Autorius: untanas
Data: 2010-11-22 15:10:11
Mane Estijoje Parnu miestelyje nusove +14 virsyjau, skyre minimalia bauda,
susimokejau 400 LTL,
paprasiau mentu parodyti kokios pas juos baudos uz greiti ..
Parode pricelist'a tai nustebau, jeigu padarai grubu nusikaltima t.y. pas
juos
skaitoma kad grubus nusikaltimas daugiau kaip +20 tai gali gauti bauda iki
24000 EEK (~5000 LTL)
Dar viena idomybe, jeigu per metus padarai antra grubu nusikaltima, tai
tenka susimoketi bauda ir
dviem savaitem siuncia tave I kaleima pailseti ..
Tai mentai pasakojo idomia istorija, sako po to istatymo kilo didelis
kipisas ir atsirado daug verkianciu kad tipo per istatymus
jog reikia sedeti kaleime as prarasiu darba neteksiu buto uz kuri reikia
moketi paskota ir t.t.
Tai Estai rado iseiti ir tokiems .. Penktadieni po darbo eini tiesiai I
kaleima, pirmadieni is ryto paleidzia
ir taip kol atsedesi dvi savaites, su salyga jog darbdavys nepriestarauja
tam :)
Zodziu pas juos drausmes siai dienai tikrai daugiau negu pas mus :)))

"Geralt"  wrote in message news:icdobt$7vt$1@trimpas.omnitel.net...

mjo.... atleido visus nafik, paskui sodint pradejo. Kysis daugiau negu $50 -
iki 10 metu! o_O