Tema: Re: off: norvegijoj nufotkino fotikas
Autorius: Miegapele
Data: 2010-11-22 10:06:26
butent. baudos tokios kad kazka pazeidineti nelabai norisi. atsakomybe tokia
jog jei policija pasake reiskiasi taip ir yra. niekas net nebando sakyti ne
as, ne mano, nezinau kas. Viskas paprasta ir aisku. jei masina tavo buk
malonus ir zinok kur, kada ir kas su jai vazineja, o jei zioplas pats mokek.
su draudimais, technikinem ir keliu mokesciais tas pats. jei nors vieno
neturi laiskutis i namus. arba per menesi susitvarkai arba atgabeni
numerius. nefik tau jie reikalingi.