Tema: Re: Jiusefaij kaip formule? :DDD
Autorius: Ignas
Data: 2010-06-01 09:12:44
pasak igno, vienoj lenkimo fazej alonzo per daug optimistiskai paspaude
petrova, ko pasekoj buvo kontaktas... ir tik olimpo dievams tegu dekoja
alonzo, kad jam nesibaige kaip veteliui su veberiu...
panasus banzai manevras buvo is hamiltono puses butonui, gerai kad bent
vienas is ju suauges ir pavyko isvengt redbuliu likimo...