Tema: Re: Jiusefaij kaip formule? :DDD
Autorius: Taiikii
Data: 2010-05-31 21:31:22
Ojei paieskojus, ka Ferrari sake po 2001 ir 2002, atrodo, Austrijos (kada du
sykius Barichello praleidoSchumacheri i prieki prie finiso linijos), tavo
nuomone apie situacija pasikeistu? Ar pagauni minti?
Komanda gali sakyti labai daug ka. Jie visu pirma turi nuraminti aplinkinius
ir zurnaliugas, kad kazkaip isaiskintu situacija "priimtinai" tiek
aplinkiniams, tiek abiems pilotams. Be to, jie gi negali izeisti ir dideliu
lenktynininku ego, nors sitoje vietoje panaseja i tai, kad tiesiog bijoma
izeisti Vettelio ego, o Marka galima ir paspausti (vien koks juokingas buvo
Helmuto Marko pasisakymas, is kurio susidare ispudis, kad tiesiog bandoma
pateisinti Vetteli: atseit jei nebutu Vettelio praleides Webberis, tai ji
butu aplenkes Lewis, nors kad Lewis po Vettelio spaudimo galejo prisivyti
tiek ta pati Webberi ir ji aplenkti, tai neuzsimenama). Kodel komanda
linksta i Vettelio puse, as suprantu, bettai nebutinai gali reiksti, kad jis
buvo teisus toje situacijoje, o butent Vettelio kalte del susidurimo pabreze
dauguma F1 ekspertu. O man, kaip ziurovui, ir negirdint ju vertinimu,
susidare tokia nuomone, kad del susidurimo kaltas buvo Vettelis. Visa Marko
kalte buvo tame, kad jis neatleido gazo tiesiosios pabaigoje, nes ji lenke
komandos draugas, bet is kitos puses, ji lenktyninkas ir taip pat nori
nugaleti, o jo gynybiniai veiksmai nebuvo labai jau agresyvus, jei
prisiminsim, kad kovojo del pirmos vietos.