Tema: Re: Jiusefaij kaip formule? :DDD
Autorius: Taiikii
Data: 2010-05-31 17:33:38
Gerai uzgerei ar parukei si savaitgali? Kokios dar, blet, aeordinamines
jegos vaziuojant vienam salia kito ir gaunant neiskraipyta oro srauta. Juo
labiau, kad Vettelis buvo per metra i prieki, tai jei kas ir gavo iskraipyta
oro srauta, tai tik Webberis. Tokiu vaziavimu vienam salia kito per istorija
beve ne vienas ir ne du (Monzoj ar sename Hokenheime lenkimai tik taip ir
budavo daromi ir tai nesibaigdavo taranais kas antroje tiesiojoje del
iskraipytu oro srautu). Ant jokios zoles Vettelis nebuvo, o kad tenai slidu,
tai turejo pats numatyti. Ziema as ivaziuosiu tau i sinka prie perejos ir
pradesiu rekti, kad per greitai stabdei turedamas geresnes padangas, todel
tu kaltas, bo as nepaglavojau, kad gali buti slidu ir man reikes ilgesnio
stabdymo kelio.