As tai manau, kad skaitant parasytas taisykles teftelui buvo kliutis is desines, ir uztat jis kaltas Jei rimtai vietos ner - nelysk. "YZF" <yzfas_trinti@centras.lt> wrote in message news:hu0ej9$p37$1@trimpas.omnitel.net... > jeigu viska davesti iki analizes pro padidinamaji stikla ir mazdaug "AHA > MATAI! PASUKO VAIRA!!" tai kaip ir minejau - kaltas vettelis kad apskritai > ta diena vaziavo toje trasoje. Nebutu vaziaves - nebutu ir avarijos. Cia > esme bendras kontekstas ir ne tik kur pasuko vaira vettelis (nes jis jau > buvo priekyje ir turbut kaip speju pagal nerasytas taisykles - tas kuri > jau pralenke turetu "pasiduoti") bet ir ka dare webberis. O anas neleido > jokio judesio vetteliui padaryti, net kai pastarasis buvo priekyje (ir > nekalbant apie tai kad jie vaziuoja vienoje komandoje). > > O ka su sita fotke norejai parodyti tai nzn...tipo kad cia yra daugiau > vietos? Tai kai vettelis apsisuko 180 laipsniu tai vietos DAR daugiau > atsirado ;)))) > > Reikia ziureti kiek vietos buvo iki kontakto o ne kiek jau esant kontaktui > ir slydimui (fotke). > > > "Dm" <dm@dm.lt> wrote in message news:hu0den$n5o$1@trimpas.omnitel.net... >> bet tu niekaip nenori turet omeny to vairo truktelejimo kuri atliko >> vettelis. butent sitas manevras buvo avarijos priezastimi. >> nes manevro matu vietos ten trasoje ka vienam ka kitam buvo dahuja su >> bishkiu >> >> "YZF" <yzfas_trinti@centras.lt> parašė naujienų >> news:hu0c8a$l5f$1@trimpas.omnitel.net... >>> nezinau kurioje ten vietoje "dx" plocio, ypac ivertinus kad duotu >>> momentu >>> greitis virs 300. >>> >>> Vettelis buvo netik kad susilygines su e Webberiu bet jau ir priekyje jo >>> ir >>> bande kazkiek taikyti i padoresne trajektorija o Webberis (budamas jau >>> kazkiek uz jo) nusprende kad nihuja tau neduosiu vietos ir laikysiu savo >>> masina. Ir ivyko susidurimas. >>> >>> Vettelis kaltas nebent tiek kad bande ji lenkti. Geriau butu isviso >>> nelenkes >>> tai ir nebutu jo kaltes... 0_o >> >