Tema: Re: bulka dusta kai uzvedama silta
Autorius: Simsas
Data: 2012-02-23 16:27:25
į autos.binaries įdėjau daviklio nuotrauką.

"Simsas"  wrote in message news:ji5hcq$fpf$1@trimpas.omnitel.net...

Randasi prie variklio bloko ir viršutinės aušinimo šlangos susijungimo. Ant
to susijungimo ir yra du temperatūros davikliai: viršutinis eina į skydelio
temperatūros indikatorių. O po juo apatinis ir bus tau reikalingas pakeisti.

"cD-r0m"  wrote in message news:ji40rs$12t$1@trimpas.omnitel.net...

Super atsakymas :) Dabar kaip tik atsilo ir vel prasidejo.. Kelintas cia
daviklis ant slangos? (ar kaip ji atskirt nuo slegio ir dar kazkokio ten) I
skydeli nuo radiatoriaus eina, ar klystu?