Tema: Re: bulka dusta kai uzvedama silta
Autorius: cD-r0m
Data: 2012-01-26 23:52:09
Kai starteris sugedo lexusui, stovėjo kelias savaites (čia esmė, kad mum
abiem, tą patį ryta neužsivedė), kol įsitikino kad negaus kokio šroto už
pigiau, kol praskambino visur kur netingėjo ir nesužinojo ar kas pigiau
nesutvarkys.. Man sutvarkė iš dalių, kurias rado besimėtančias aplink :)
Spėk ar niekas iš mūsų neturėjo pakartotinės bėdos starteryje? :D

Šiaip nesiginčiju, su nauja mašina smagiau ir paprasčiau, bet pagal savo
išlaidas, aš mieliau vairuosiu bulka, bet su gerom padangom, tvarkingais
stabdžiais ir dėl kelių procentų pigiau nesuksiu galvos, nes vistiek kelių
litų skirtumas..
O kodėl šiaip neperku kažko, paaiškinau o.a tam pačiam klausime..