nu tikrai ne po 7kkm. Beje, jos kiauros buvo tikrąja ta žodžio prasme, leido dujas š cilindrų į lauką. Keramika nuo metalo kažkaip atsiskyrė On 02/01/2012 08:00 AM, Uu wrote: > O tai po kiek kkm paprastos varinės žvakės turi būti "kiauros"? Nemaišyk > su visokiais iridiumais ir platinumais, kur 60kkm gali tarnaut. > > On 2012.01.28 22:51, Dainiushas wrote: >> a jo, mačiau provincijoj už gerą kainą pirktas NGK, kurios po nepilnų >> 10kkm buvo kiauros.... >> >> On 01/28/2012 02:09 AM, Ness wrote: >>> zvakes tikrink >>> >>> On 2012.01.25 00:43, cD-r0m wrote: >>>> Uzvedu salta - dirba liux. >>>> Jeigu kur atvaziuoji, sustoji, isjungi motora, po 10-60 min grizus ir >>>> uzvedus dusta, dirba ant kokiu 300rpm, padsosas (kaip beje lietuviskai >>>> ji pavadint?) baladojas bandant gazuot, nebent iki dugno sumygi gaza, >>>> tada prabirbia ant 4k RPM.. Po kiek laiko nepriklausomai kas daroma >>>> masina pati "prasigazuoja" ir tada jau zinau kad galima vaziuot ramiai. >>>> >>>> Itariu kad nuo dregmes prigaruoja kazkur. Vasara, kai dregna ir silta >>>> buna kartais pasireiksdavo kazkas panasaus, bet nezinau ar cia susije. >>>> Dabar - nuo tada kol sniegas iskrito kiekviena silta uzvedima turiu >>>> laiko nusivalyt kruopsciai masina pries vaziouojant.. >>>> >>>> Elektra (zvakes, laidai, skirstytuvas) sudeti nauji ir nekinietiski >>>> vasara, tai ta atmetu. Kokius daviklius ziuret, ar cia kazkas su krabu >>>> negerai? Gumine gofra darp padsoso ir motoro lyg nesuplysus. >>>> >>>> Audi 80, 88' >>>> Benzas, nedujintas, mechanika >>>> 1.9E (tipo 1.8..) 4cyl. >>> >> >