Tema: Re: pamastymas apie tepalo sanaudas
Autorius: aviliux
Data: 2011-09-28 09:39:19
"Spyglys" <nera@nerasta.net> wrote in message
news:j5q4uo$4fq$1@trimpas.omnitel.net...
> imho irgi px, kol variklis gerai traukia, pasiima jis ten pora litru
> tepalo, bet nu ar gaila senai gerai audikei ant salto varikliuko duot
> biski tepaliuko uzvalgyt? Nesinori nieko ten ardyt, krapstyt kol viskas
> eina, nes kuo giliau i miska tuo daugiau medziu. Kai motoriukui ateis
> paskutinioji, isgersim bonka uz jo istikima darba, nuvarysim i srota,
> susirasim koki panasaus gyvumo motora, ir dar 6 metus drosim:)

va cia isdestei daugmaz ir mano nuomone :)
Yra auksine taisykle - neliesk veikiancios sistemos. Pradesi lyst - ims
viskas byret. As lysiu tik tada kai jau variklis uzsilenks ir nebesisuks.
Dejau ant visu pasigasdinimu (sorry uz issireiskima :) ). Turiu kitu
problemu, kad pergyvent del puikios senos masinos, kuri gerai vaziuoja kol
vaziuoja.