Ten visko gali but, matot mazalitris varikliukas(1.6), ir dar uzdujintas. Tai ir siaip tie maziukai varikliukai nuo dideliu sukiu labiau uzvaikyti buna. Bet per 10 kkm kad sues pora litru tepalo tai imho cia nera jokios bedos. O jei tie voztuvu lizdai(ar ivores) padile tai cia kas nuo to blogai? Krenta kompresija? Idomumo delei pasimatavau, viskas normose, tik va neramu, kad gerai uzgazavus paburbuliuot nori antfryzas, nors jokiu tepalo demiu antifryze nera ir jis nedingsta. Dar ant tepalo propkes buna tokiu geltonu apnasu, turbut kondensatas, nors servize chebra bure, kad variklio tarpine i pabaiga. Bet imho irgi px, kol variklis gerai traukia, pasiima jis ten pora litru tepalo, bet nu ar gaila senai gerai audikei ant salto varikliuko duot biski tepaliuko uzvalgyt? Nesinori nieko ten ardyt, krapstyt kol viskas eina, nes kuo giliau i miska tuo daugiau medziu. Kai motoriukui ateis paskutinioji, isgersim bonka uz jo istikima darba, nuvarysim i srota, susirasim koki panasaus gyvumo motora, ir dar 6 metus drosim:) On 2011.09.26 17:38, Uu wrote: > On 2011.09.26 16:54, Staska wrote: >> "Uu"<moo@bla.com> wrote in message >> news:j5pmum$e5t$1@trimpas.omnitel.net... >>> tai galima daryt prielaidà, kad voþtuvø lizdai jau iðdilæ. >> >> Ne voztuvu lizdai, o voztuvu ivores (kreipianciosios) >> >> > > Tikrai taip.