Tema: Re: pamastymas apie tepalo sanaudas
Autorius: Uu
Data: 2011-09-26 11:27:53
Patrolinam.

Manuale rašomos sąnaudos - tai riba. Jei variklis pradės degint 1.001
ltr/1000 km - turėsi teisę eit draskyt akis pardavėjui. Jei variklis
nedegina 1 ltr/1000 km - tai džiugu. Bet nematyčiau reikalo džiaugtis,
jei pvz. variklio alyvos sąnaudos yra 0.9 ltr/1000 km - kvaila būtų
sakyti, jog čia "beveik norma", nes tas litras/1000 nėra norma. Tai yra
riba, po kurios yra oficiali diagnozė "motor kaput".