Tema: Re: pamastymas apie tepalo sanaudas
Autorius: Uu
Data: 2011-09-26 14:16:38
Pabursiu ir aš :)

Taip sakant "viena koja grabe" toks variklis... jei tikrai pro vožtuvų
gumas alyva bėga, tai galima daryt prielaidą, kad vožtuvų lizdai jau
išdilę. Jei jau vožtuvų lizdai išdilę - tai taip pat sėkmingai galim
daryt prielaidą, kad stūmoklių žiedai irgi padilę. Tas pats ir su
alkūninio veleno indėklais. Tai štai, gumų keitimas jei ir padės, tai
tik dalinai ir tai nežinia, ar ilgam. Tikiuosi nugesinau nepagrįstą
optimizmą :P