Tema: Re: audi 90 2.3e mistika su generatoriumi
Autorius: Uu
Data: 2011-01-18 10:25:28
O čia daug ar mažai? :)

2011.01.17 15:39, Dainiushas rašė:
> o ble
>
>
> On 01/17/2011 02:03 PM, Uu wrote:
>> A, nu gavos 320 Lt už visus malonumus su garantijomis.
>>
>> 2011.01.17 10:35, Andzej rašė:
>>> Kainos neparasei happy endingo? :)
>>>
>>> "Uu"<moo@bla.com> wrote in message
>>> news:igpn0t$6ut$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> Tæsinys:
>>>>
>>>> ...ir ðtai, vienà dienà nustojo krauti. Uþvedus variklá nebegæso
>>>> generatoriaus lemputë, krovimo jokio nebeliko (12V prietaisø
>>>> skydelyje).
>>>> Skrodimas parodë daug korozijos statoriaus plokðtelëse. Tikriausiai dël
>>>> jos plokðtelës iðsipûtë ir statoriaus apvijos uþsitrumpino. Dalis
>>>> apvijø
>>>> juodos, lakas nubyrëjæs - matyt graþiai ðvietë prieð sudegdamos :)
>>>>
>>>> Kadangi nebuvo laiko paèiam knistis, tai remontà patikëjau SGR - Kaune,
>>>> prieðais Dvarèioniø keramikà esanèios "starteriø ir generatoriø remonto
>>>> dirbtuvës". Padarë "kapitaliná" generatoriaus remontà, pakeitë
>>>> apvijas bei
>>>> kitus niekuèius. Dabar smagu, netgi visus el. prietaisus sujungus
>>>> átampa
>>>> nepasikeièia - anksèiau nuo 14.1 krisdavo iki ~13.8V.
>>>>
>>>> Va toks happy-endingas :)
>>>>
>>>> 2011.01.03 13:53, Uu raðë:
>>>>> Na labai panaði istorija nutiko ir man. Teko prieð Kalëdas pasivaþinët
>>>>> per lietø/ðlapdribà/sniegà, po vieno posûkio pradëjo átampa ðokinët,
>>>>> taip apie 10-14V ribose maþdaug sekundës intervalu. Iðjungus
>>>>> ðviesas/etc. - labiau link 14V laikësi. Generatorius buvo ledø-sniego
>>>>> koðe apaugæs, bet dirþelis lygtais nepraslydinëjo. Kol apþiûrëjau, kol
>>>>> kapotà atidariau-uþdariau - ir susitvarkë. Po to ávykio pravaþiavau
>>>>> ~1500km, nebepasikartojo. Ðepetëlius tikrinau - tvarkingi.
>>>>>
>>>>> Tai va, lauksim tæsinio :)
>>>>>
>>>>> 2011.01.03 10:22, Robertas raðë:
>>>>>> Sveiki,
>>>>>>
>>>>>> sausio pirma, esant ~0C uzvedus pastebejau kad voltmetras (prie begio
>>>>>> svirties) rodo kiek maziau nei +12V. (pagalvojau nekrauna
>>>>>> generatorius)
>>>>>> pagazavau - pasoko iki +14V kaip visada rodydavo. netoli pavaziavus
>>>>>> prasidejo keisti dalykai: ta pati voltmetro rodykle eme reguliariai
>>>>>> sokineti
>>>>>> nuo +6 iki +14V apie sekundes intervalu. eme skydelio apsvietimas bei
>>>>>> sviesos prigesineti. toks ispudis kad generatorius tais trumpais
>>>>>> intervalais
>>>>>> nustodavo veikti. kuo labiau mazinus apkrovima (isjungus sviesas,
>>>>>> veliau
>>>>>> stiklo apsildyma, vejeli) tuo sokinejimas (+6 iki +14V) daresi vis
>>>>>> mazesnis
>>>>>> ir voltmetro rodykle tik nezymiai judejo ties +14V. (siaip ta rodykle
>>>>>> niekada nesokineja pas mane, tik aisku jos pozicija priklauso nuo
>>>>>> ijungtu
>>>>>> elektros prietaisu) viska sujungus atgal, sokinejimas vel atsirado.
>>>>>> sokinejimas nepastebejau kad butu priklauses nuo variklio apsuku. ar
>>>>>> gazuojant ar laisvai dirbant isliko reguliariai toks pats.
>>>>>> akumuliatoriaus
>>>>>> lempute irgi nebuvo uzsidegus.. generatoriaus dirzelis po kapotu taip
>>>>>> pat
>>>>>> nemaciau kad buksuotu. masina negeso, ant laisvu dirbo kaip iprastai.
>>>>>> vakar uzvedziau prie -7niu. siandien prie -10 velgi. viskas gerai.
>>>>>> gal
>>>>>> turite ideju kas netaip: generatoriaus rele, sepeteliai, koksnors
>>>>>> laidas
>>>>>> nesukontaktuoja? nezinau kaip elgtis, forumus pavarciau analogiskos
>>>>>> bedos
>>>>>> neradau. nuvaryciau pas generatorius tikrinancius remontuojancius
>>>>>> zmones,
>>>>>> bet kai akivaizdziai problemos nesimato, itariu nieko man ir
>>>>>> nepagelbes arba
>>>>>> ardys viska is eiles. nesinori kur toli nuo namu del issikvovusio
>>>>>> akumo
>>>>>> sustoti. beje akumas ir generatoriaus sepeteliai pakeisti kartu
>>>>>> mazdaug
>>>>>> pries 5-kis metus.
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>
>>>
>>
>