A, nu gavos 320 Lt už visus malonumus su garantijomis. 2011.01.17 10:35, Andzej rašė: > Kainos neparasei happy endingo? :) > > "Uu"<moo@bla.com> wrote in message news:igpn0t$6ut$1@trimpas.omnitel.net... >> Tæsinys: >> >> ...ir ðtai, vienà dienà nustojo krauti. Uþvedus variklá nebegæso >> generatoriaus lemputë, krovimo jokio nebeliko (12V prietaisø skydelyje). >> Skrodimas parodë daug korozijos statoriaus plokðtelëse. Tikriausiai dël >> jos plokðtelës iðsipûtë ir statoriaus apvijos uþsitrumpino. Dalis apvijø >> juodos, lakas nubyrëjæs - matyt graþiai ðvietë prieð sudegdamos :) >> >> Kadangi nebuvo laiko paèiam knistis, tai remontà patikëjau SGR - Kaune, >> prieðais Dvarèioniø keramikà esanèios "starteriø ir generatoriø remonto >> dirbtuvës". Padarë "kapitaliná" generatoriaus remontà, pakeitë apvijas bei >> kitus niekuèius. Dabar smagu, netgi visus el. prietaisus sujungus átampa >> nepasikeièia - anksèiau nuo 14.1 krisdavo iki ~13.8V. >> >> Va toks happy-endingas :) >> >> 2011.01.03 13:53, Uu raðë: >>> Na labai panaði istorija nutiko ir man. Teko prieð Kalëdas pasivaþinët >>> per lietø/ðlapdribà/sniegà, po vieno posûkio pradëjo átampa ðokinët, >>> taip apie 10-14V ribose maþdaug sekundës intervalu. Iðjungus >>> ðviesas/etc. - labiau link 14V laikësi. Generatorius buvo ledø-sniego >>> koðe apaugæs, bet dirþelis lygtais nepraslydinëjo. Kol apþiûrëjau, kol >>> kapotà atidariau-uþdariau - ir susitvarkë. Po to ávykio pravaþiavau >>> ~1500km, nebepasikartojo. Ðepetëlius tikrinau - tvarkingi. >>> >>> Tai va, lauksim tæsinio :) >>> >>> 2011.01.03 10:22, Robertas raðë: >>>> Sveiki, >>>> >>>> sausio pirma, esant ~0C uzvedus pastebejau kad voltmetras (prie begio >>>> svirties) rodo kiek maziau nei +12V. (pagalvojau nekrauna generatorius) >>>> pagazavau - pasoko iki +14V kaip visada rodydavo. netoli pavaziavus >>>> prasidejo keisti dalykai: ta pati voltmetro rodykle eme reguliariai >>>> sokineti >>>> nuo +6 iki +14V apie sekundes intervalu. eme skydelio apsvietimas bei >>>> sviesos prigesineti. toks ispudis kad generatorius tais trumpais >>>> intervalais >>>> nustodavo veikti. kuo labiau mazinus apkrovima (isjungus sviesas, veliau >>>> stiklo apsildyma, vejeli) tuo sokinejimas (+6 iki +14V) daresi vis >>>> mazesnis >>>> ir voltmetro rodykle tik nezymiai judejo ties +14V. (siaip ta rodykle >>>> niekada nesokineja pas mane, tik aisku jos pozicija priklauso nuo >>>> ijungtu >>>> elektros prietaisu) viska sujungus atgal, sokinejimas vel atsirado. >>>> sokinejimas nepastebejau kad butu priklauses nuo variklio apsuku. ar >>>> gazuojant ar laisvai dirbant isliko reguliariai toks pats. >>>> akumuliatoriaus >>>> lempute irgi nebuvo uzsidegus.. generatoriaus dirzelis po kapotu taip >>>> pat >>>> nemaciau kad buksuotu. masina negeso, ant laisvu dirbo kaip iprastai. >>>> vakar uzvedziau prie -7niu. siandien prie -10 velgi. viskas gerai. gal >>>> turite ideju kas netaip: generatoriaus rele, sepeteliai, koksnors laidas >>>> nesukontaktuoja? nezinau kaip elgtis, forumus pavarciau analogiskos >>>> bedos >>>> neradau. nuvaryciau pas generatorius tikrinancius remontuojancius >>>> zmones, >>>> bet kai akivaizdziai problemos nesimato, itariu nieko man ir >>>> nepagelbes arba >>>> ardys viska is eiles. nesinori kur toli nuo namu del issikvovusio akumo >>>> sustoti. beje akumas ir generatoriaus sepeteliai pakeisti kartu mazdaug >>>> pries 5-kis metus. >>>> >>>> >>> >> > >