Tęsinys: ....ir štai, vieną dieną nustojo krauti. Užvedus variklį nebegęso generatoriaus lemputė, krovimo jokio nebeliko (12V prietaisų skydelyje). Skrodimas parodė daug korozijos statoriaus plokštelėse. Tikriausiai dėl jos plokštelės išsipūtė ir statoriaus apvijos užsitrumpino. Dalis apvijų juodos, lakas nubyrėjęs - matyt gražiai švietė prieš sudegdamos :) Kadangi nebuvo laiko pačiam knistis, tai remontą patikėjau SGR - Kaune, priešais Dvarčionių keramiką esančios "starterių ir generatorių remonto dirbtuvės". Padarė "kapitalinį" generatoriaus remontą, pakeitė apvijas bei kitus niekučius. Dabar smagu, netgi visus el. prietaisus sujungus įtampa nepasikeičia - anksčiau nuo 14.1 krisdavo iki ~13.8V. Va toks happy-endingas :) 2011.01.03 13:53, Uu rašė: > Na labai panaši istorija nutiko ir man. Teko prieš Kalėdas pasivažinėt > per lietų/šlapdribą/sniegą, po vieno posūkio pradėjo įtampa šokinėt, > taip apie 10-14V ribose maždaug sekundės intervalu. Išjungus > šviesas/etc. - labiau link 14V laikėsi. Generatorius buvo ledų-sniego > koše apaugęs, bet dirželis lygtais nepraslydinėjo. Kol apžiūrėjau, kol > kapotą atidariau-uždariau - ir susitvarkė. Po to įvykio pravažiavau > ~1500km, nebepasikartojo. Šepetėlius tikrinau - tvarkingi. > > Tai va, lauksim tęsinio :) > > 2011.01.03 10:22, Robertas rašė: >> Sveiki, >> >> sausio pirma, esant ~0C uzvedus pastebejau kad voltmetras (prie begio >> svirties) rodo kiek maziau nei +12V. (pagalvojau nekrauna generatorius) >> pagazavau - pasoko iki +14V kaip visada rodydavo. netoli pavaziavus >> prasidejo keisti dalykai: ta pati voltmetro rodykle eme reguliariai >> sokineti >> nuo +6 iki +14V apie sekundes intervalu. eme skydelio apsvietimas bei >> sviesos prigesineti. toks ispudis kad generatorius tais trumpais >> intervalais >> nustodavo veikti. kuo labiau mazinus apkrovima (isjungus sviesas, veliau >> stiklo apsildyma, vejeli) tuo sokinejimas (+6 iki +14V) daresi vis >> mazesnis >> ir voltmetro rodykle tik nezymiai judejo ties +14V. (siaip ta rodykle >> niekada nesokineja pas mane, tik aisku jos pozicija priklauso nuo ijungtu >> elektros prietaisu) viska sujungus atgal, sokinejimas vel atsirado. >> sokinejimas nepastebejau kad butu priklauses nuo variklio apsuku. ar >> gazuojant ar laisvai dirbant isliko reguliariai toks pats. >> akumuliatoriaus >> lempute irgi nebuvo uzsidegus.. generatoriaus dirzelis po kapotu taip pat >> nemaciau kad buksuotu. masina negeso, ant laisvu dirbo kaip iprastai. >> vakar uzvedziau prie -7niu. siandien prie -10 velgi. viskas gerai. gal >> turite ideju kas netaip: generatoriaus rele, sepeteliai, koksnors laidas >> nesukontaktuoja? nezinau kaip elgtis, forumus pavarciau analogiskos bedos >> neradau. nuvaryciau pas generatorius tikrinancius remontuojancius zmones, >> bet kai akivaizdziai problemos nesimato, itariu nieko man ir >> nepagelbes arba >> ardys viska is eiles. nesinori kur toli nuo namu del issikvovusio akumo >> sustoti. beje akumas ir generatoriaus sepeteliai pakeisti kartu mazdaug >> pries 5-kis metus. >> >> >