Tema: Re: audi 90 2.3e mistika su generatoriumi
Autorius: Dex
Data: 2011-01-03 12:48:03
turėjau tokią bėdą, bet aiškaus atsakymo nežinau. Faktas, kad problema
generatoriuje. Pas mane fejerverkai prasidėdavo nuplovus mašiną, per
groteles generas gaudavo vandens ir užgrybaudavo. Nudžiūvus viskas ok.
Pas tave greičiausiai irgi panašiai - prie 0 buvo daugiau drėgmės. Prie
minuso - sausiau, ir viskas ok. :)

Man šepetėlių keitimas nepadėjo, deja.

--
Dex