Tema: Re: Vandens jegaine
Autorius: Ignas
Data: 2010-01-21 11:16:31
o tai kas prie upelio sedes ir dviraciui pavaras jungines (tuo labiau
sparnuote reiktu vietoj pedalu det, o ne galinio rato)? cia gi upelis -
pastovi srove (bent jau autorius tikino), tai uztenka vienos pavaros -
reduktoriaus. darant dideli vandens maluno rata dideja petys ir mazeja jega
reikalinga tam ratui sukt - atsimeta turbina, kuo didesnis ratas, tuo
reduktoriu galima det su didesniu perdavimu...