Tema: Re: Vandens jegaine
Autorius: pjezo
Data: 2010-01-20 23:22:52
vaikeli snargletasai:)

mano bakalauras jau tolokai, matomai tada kai dar i kelnes myzai ir tatos ant semkiu prasydavai. o jei tai domina mano issilavinimas- tai jis kaip ir aukstesnis nei bakalauro.
tai pirma.

antra- jei manai, kad serviso meistras, ar bet kas kitas dirbantis panasu darba, vertas vien tik paniekos- esi beviltiskas DEBILAS.

trecia- as servise niekada nedirbau, sioj sriti iki serviso meistro man dar tolokai, auto technika, galima sakyt, mano hobis.