Tema: Re: Vandens jegaine
Autorius: Eex
Data: 2010-01-21 09:19:45
nu kodel taip sakai? seip reikia dziaugtis kad zmogus kazka masto, o nedaro
sabloniniu bakalauriniu darbu. tai juk nera projektas, kuris butinai turi
buti igyvendintas. o jei zmogus savo skaiciavimams pagristi ant strypo uzdes
rata su mentimis, pasiziureti, kiek gi ten tas upelis gali "kilowatu
prisukti", tai cia nemanau kad bus bedu del nelegalaus hidrotechninio
statinio.
dabar kas liecia pacia ideja ir jos igyvendinima, tai su turbina kazi ka cia
pasieksi. reiktu gal labiau krentancio vandens (yra nemazai nedideliu
upeliu, su salia senai stovejusiais malunais, kur yra like nedidukai
kriokliai). va tada tikrai koki kilovata is ten gautum. ir apskritai su
vandeniu biski sudetingiau. kur kas paprasciau su veju. vat turiu gyva
pavyzdi. mano kolega turi pasistates vejo jegaine (jis gyvena nuosavam
name). aisku, tai nedidelis "vejo malunelis", bet ne savadarbis, o pirktas
is kokios tai firmeles nelietuvoje. jis suka generatoriu. siuo metu jis
bando ta maluneli. malunelis savyje turi softeli ir vejo duomenys (kiek
isuka vejas) yra rasomi i duomenu faila flashiuke. po metu flashiukas bus
isimtas, duomenys perkelti i pc, ir tada matysis kas per vyraujantys vejai
yra kieme, ir ar apsimoka tokia jegaine isirengti jau normaliai jos
eksploatacijai.