Tema: Re: Vandens jegaine
Autorius: MS
Data: 2010-01-21 08:59:25
na kam iskarto tiaip suvaryti zmogu? Juk esme ne kiek jis KWh sugebes pasigaminti, o pats procesas. Igaus patirties, parasys bakalaurini... Mano laikais visi bakalauriniai buvo tipiniai, naudos is tokiu nekazkiek. O cia faktiskai nedideles hidroekektrines projektas:) Medziagos su kaupu ir magistriniam pakaks.