Tema: Re: važiavimas žiedais ?
Autorius: booraz
Data: 2009-11-09 08:37:17
pritariu.
kelias su danga (betonas, asfaltas, skalda,
žvyras, grindinys ir panašiai) kelio be dangos atžvilgiu (sitai butu misko,
lauko keliukai).

Panevezyje, butent Rozyno kvartale budavo netgi toks zenklas pakabintas
ivaziuojant i ta kvartala (daugiau niekur nematytas), kad visame kvartale
galioje taisykle is desines isskyrus trys isvardintos gatves yra pagrindines
(vadindavome mes ta zenkla skirta ziopliams, juk kiekvienas issilaikes
teises turi tai suprasti savaime).