Tema: Re: važiavimas žiedais ?
Autorius: Edvinas
Data: 2009-11-07 14:55:56
2009-11-06 14:42, booraz rašė:
> Dar viena situacija pas tevu prie namu, visame gyvenamajame rajone galioja
> taisykle is desines, bet daugelis mano kad asfaltuotas kelias turi pirmenybe
> pries neasfaltuota kelia :(, oj kiek kartu buvo galima ir dabar dar galima
> ten masina pakrikstyti. O dar mosikuoja rankomis ir pypsina, kodel as
> islendu is "salutinio".

Jie turi pagrindą mosikuoti:

29. Pagrindinis kelias – kelias, pažymėtas ženklais „Pagrindinis
kelias“, „Sankryža su šalutiniu keliu“, „Šalutinis kelias iš dešinės
(kairės)“, „Automagistralė“ kertamojo ar prisijungiančiojo kelio
atžvilgiu; kelias kito kelio, pažymėto kelio ženklais „Sankryža su
pagrindiniu keliu“, „Važiuoti nesustojus draudžiama“, „Gyvenamosios
zonos pabaiga“, atžvilgiu; kelias su danga (betonas, asfaltas, skalda,
žvyras, grindinys ir panašiai) kelio be dangos atžvilgiu. Šalutiniame
kelyje prieš pat sankryžą esantis ruožas su danga nedaro jo
lygiareikšmio su kertamuoju. Pagrindinio kelio nėra reguliuojamose
sankryžose.