Tema: Re: važiavimas žiedais ?
Autorius: TuKas
Data: 2009-11-07 16:43:20
"Edvinas"  wrote ...

> Jie turi pagrindą mosikuoti:

Kuo remiantis?
šituo:

Žvyrkelis taip pat yra kelias su danga, todėl yra visiškai lygiareikšmis su asfaltuotu keliu. Ko gero čia vėl suveikia mastymas pagal "defaultą", nes dažniausiai tokiose vietose statomi tik trikampiai susikirtimo su pagrindiniu keliu ženklai, o pagrindiniame kelyje nėra jokių ženklų. Todėl iš įpratimo važiuojant platesniu/asfaltuotu keliu, jei nėra trikampio ženklo duoti kelią, "pagal defaultą" galvojama, kad mano kelias pagrindinis ir nepamastoma, kad jei iš dešinės yra siauresnis keliukas ar žvyrkelis ir jame nėra jokių ženklų, reikia praleisti iš dešinės atvažiuojančius.
Sudėtingesnis atvejis kai kuriose vietose yra tik nustatyti ar iš dešinės yra kelias ar išvažiavimas iš šalia esančios teritorijos.